Půdorys, jako jeden z nástrojů pro úspěšný prodej nemovitosti

Každý inzerát by měl obsahovat půdorys dané nemovitosti. Bez něj se zájemce jen těžko může orientovat a poznat, zda je pro něj byt nebo dům vhodný. Slouží k tomu, aby si klient mohl projít a představit nemovitost i z pohodlí domova. Pomůže zájemci si lépe představit prostorové uspořádání, počet místností, jejich plochu a orientaci ke světovým stranám. Několik fotografií nestačí a v tomto případě se uplatňuje tvrzení, že jeden obrázek vydá za tisíc slov.

3D půdorys by měl být standardem ke každému inzerátu. Je přehlednější než 2D půdorys a zájemci si díky němu lépe představí vnitřní uspořádání.
Pokud  dispozice domu nebo bytu není ideální, je vhodné představit i proměnu nemovitosti. V té je možné navrhnout nové dispoziční řešení, které by mohlo zaujmout více zájemců než stávající stav. Řešení musí být vždy realizovatelné, vycházející ze zkušeností práce architekta nebo projektanta na skutečných rekonstrukcích. Ideální je zájemcům poskytnout informace o tom, kolik by je taková přestavba stála a které kroky by je čekaly.

Tak co myslíte, zvládnete si nemovitosti přesně zaměřit a vytvořit oba dva typy půdorysu ve speciálním programu? A nebo bude lepší, když Vám nemovitost přesně zaměříme, vytvoříme půdorys a navrhne i možnou dispoziční změnu, která může pozvednout kupní cenu?
Tak mi napište nebo zavolejte a já se na Vás budu těšit!

Compare listings

Compare